Wij willen u graag informeren dat er in onze tandartspraktijk alleen betalingen via Bancontact en Payconiq mogelijk zijn. Contante betalingen kunnen helaas niet worden geaccepteerd.
Wij vragen u vriendelijk hier rekening mee te houden bij uw volgende afspraak.
Beste toekomstige patiënt,
We zijn ontzettend dankbaar voor het vertrouwen dat u in onze praktijk stelt. Door de grote vraag naar onze diensten hebben we besloten om de inschrijvingen voor nieuwe patiënten tijdelijk te sluiten. Zo kunnen we ons volledig richten op de zorg voor onze huidige patiënten en het verwerken van de patiënten die zich tot nu toe hebben ingeschreven.
We danken u voor uw begrip en hopen u snel te kunnen verwelkomen in onze praktijk!
Met vriendelijke groet,
Team Tandartsenpraktijk Turnova
Beste toekomstige patiënt,
We zijn ontzettend dankbaar voor het vertrouwen dat u in onze praktijk stelt. Door de grote vraag naar onze diensten hebben we besloten om de inschrijvingen voor nieuwe patiënten tijdelijk te sluiten. Zo kunnen we ons volledig richten op de zorg voor onze huidige patiënten en het verwerken van de patiënten die zich tot nu toe hebben ingeschreven.
De inschrijvingen blijven voorlopig gesloten, naar verwachting voor een periode van minstens een half jaar. Wilt u op de hoogte gehouden worden wanneer de inschrijvingen weer openen? Laat dan uw e-mailadres achter, dan sturen we u een mail zodra het mogelijk is om u officieel in te schrijven.
Het achterlaten van uw e-mailadres plaatst u enkel op de wachtlijst. Dit betekent nog niet dat u officieel bent ingeschreven als patiënt. Zodra de inschrijvingen weer openen, ontvangt u van ons een e-mail met instructies om zich via ons inschrijvingsformulier aan te melden.
Let op: geef uw e-mailadres op in het wachtlijstformulier en wacht rustig af. We verzoeken u vriendelijk om ons niet te bellen of mailen over de status van de inschrijvingen, omdat onze balie momenteel al druk bezig is met het verwerken van aanvragen. U krijgt automatisch bericht als de inschrijvingen weer open zullen staan.
We danken u voor uw begrip en hopen u snel te kunnen verwelkomen in onze praktijk!
Met vriendelijke groet,
Team Tandartsenpraktijk Turnova
Bij uw eerste bezoek brengen we de toestand van uw gebit in kaart. Als er zich problemen voordoen, stellen we u een vrijblijvende behandeling voor. Breng aub uw ID-kaart en eventuele relevante informatie van uw vorige (tand)arts.
Wij willen u graag informeren dat er in onze tandartspraktijk alleen betalingen via Bancontact en Payconiq mogelijk zijn. Contante betalingen kunnen helaas niet worden geaccepteerd.
Wij vragen u vriendelijk hier rekening mee te houden bij uw volgende afspraak.
Het is erg druk, we werken met wachtlijsten. Afhankelijk van uw beschikbaarheid kan het maanden duren voordat u bij ons wordt uitgenodigd voor een intake